Mít web nestačí


Pokud se rozhodneme podnikat můžeme snadno nabýt přesvědčení, že to půjde samo. Ale opak je pravdou. Když začneme podnikat často nás čeká cesta plná nelehkých rozhodnutí, probdělých nocí a těžkých rozhodnutí. Proto abychom uspěli potřebujeme taky dobrou propagaci. Tím nejlepší a zároveň nejlevnějším nástrojem pro tvorbu reklamy je internet.
Nabízí nám přístup k nepřebernému množství zdrojů a kanálu, které nám pomůžou nasměrovat reklamu přesně k dané cílové skupině. Nejlepší je tedy zaútočit na sociální sítě, ale je třeba začít u vlastního webu.
kniha o programování
Může se zdát, že jde o jednoduchý krok, ale zdání klame. Často si musíme dávat pozor, jak stránka vypadá, co prezentuje a na koho cílíme. Rozhodně bychom tento krok neměli odbýt. Jde o stav, kdy záleží, jak se na nás budou klienti dívat a zda se rozhodnou právě pro náš produkt.
Pokud chceme uspět rozhodně bychom neměli tvořit stránky přes jiný server. Jedná se hlavně o nápomocné weby jako Estranky.cz, Webnode či IC. Tyto stránky nám sice poskytnou prostor pro tvorbu vlastních stránek, ale už za to budou chtít něco na oplátku. Když si tvoříme vlastní stránky rozhodně bychom neměli dovolit konkurenci prezentovat se na našim stránkách. Proto přes pomocné weby rozhodně ne.
Důležité je tedy zakoupit si vlastní doménu, která bude samozřejmě bezúhonná, dále si vytvořit vhodné stránky, intuitivní, které naservírují zákazníkovi veškeré potřebné informace, a to vše zabalené do krásného a intuitivního designu.
kurzor a seo
To je však pouze špička ledovce. Důležité je nejen aby náš web byl krásny se všemi potřebnými informacemi, ale aby byl také viděn uživateli. Ti vyhledávají stránky pomocí vyhledávačů jako jsou Google či Seznam. Pomocí nich lze dohledat veškeré potřebné informace. Zde přichází na řadu SEO Optimalizace. Jedná se o nástroj, který nám pomáhá určit co potencionální zákazníci vyhledávají. Na základě toho můžeme upravit naše články tak aby se ve vyhledávání budoucích klientů zobrazovaly co nejčastěji.